På hästryggen i Värmlandsskogarna

Idag lånade jag och Joel var sin häst av vår nye vän hovslagaren. :-) Det fanns inga sadlar till de hästar som vi lånade men det var rätt mysigt att rida barbacka. Jag har inte suttit på en häst på ca 2 år och var glad över att jag äntligen hittat en snäll häst som jag kan (läs vågar) rida på.. :-) Jag gillar nordsvenskar! De känns så robusta!

Jag och Skugga

Än så länge så ser det faktiskt ganska vintrigt ut här.. Men det försvinner sakta men säkert.. Det är ju plusgrader varje dag nu!

I veckan börjar jag jobba i yttre tjänst. Ska bli riktigt kul faktiskt! Men först sista dagen på krim som ska ägnas åt förhör på häktet i Karlstad.. Ska bli rätt kul det med! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback