Tjejsnack v. 10

Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Äter frukost? I stort sett alltid havregrynsgröt..

· Vad har du för ovanor?
Att jag alltid är ute i sista minuten, jag småäter när jag är hemma (det jag hittar i köksskåpen).. För att nämna något.....

· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Att jag skulle träna mer lydnad när jag är ute med hunden.

· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Folk som är besserwissrar och ska uttala sig om saker som de inte har den blekaste aning om..

· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Jag kunde inte gå förbi brevlådan utan att titta i den.. Och var tvungen att dunka mig 3 ggr i ryggen varje gång jag gick på en v-brunn.. Typiska barngrejer.. :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej,
Vilket roligt liv du verkar ha! Ni hittar alltid pà massa skoj. Underbart! Du är sà härligt levnadsglad.
Ta hand om dig.
Kramar Cecilia

Postat av: Cecilia

Hej Becka.
Du passar ju verkligen som polis! Jag kanske ocksà ska göra nàgot liknande. Bara söka massor och sen testa. Läskigt att jobba pà natten. Och spana, wow! Det làter sà spännande!
Jag tyckte fasnacht var härligt, var inte pà hela for till Karlsruhe. Men det var schysst. Men läskigt med girigheten kring vagnarna. En liten pojke blev pàkörd och dog :( Han skulle ta en godis under vagnen.
Bilden pà Jan är fràn i söndags :D Vi var pà en utflkt, och ja vi har det sà varmt!!! Helt underbart! Idag har jag solat pà balkongen, det var 15-18 grader... Jag längtar verkligen inte till Sverige. Allt knoppar pch blommart och fàglarna sjunger... Underbart!
Ta väl hand om dig.
Schönes wochenende!
Kramar Cecilia

2007-03-08 @ 18:35:40
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback