Tjejsnack v.11

Temat är Tant eller fjortis? ( Tror redan att jag vet vad svaret kommer bli... :-S )

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Gärna lite av båda, men om jag måste välja en av sakerna så blir det mys framför tv:n.. Definitivt!

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Hemmafest!! Jobbigt att trängas med människor ute.. Sen tappar man ju bara bort varandra ändå!

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Det beror på vilken låt man lyssnar på.. Men är det en riktigt bra låt så ska det gärna kännas i kroppen! :-)

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Varm mössa! Inte så lätt att förstöra en hästsvans.. Vilket är i stort sett den enda frisyr jag har..

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Sover jag längre än till halv 10 nånting får jag nästan ångest för att så mycket av dagen redan gått.. Men givetvis sover jag ut efter att ha jobbat natt...

Sammanfattningsvis : gissar att jag i 4 frågor av 5 blev tant.. Surprise! Heh.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback