En härlig söndag!

Söndagar är härliga! Särskilt när man är ledig dagen efter! ;-) (Jag är ledig tills på onsdag!!)
Idag har vi bara tagit det lugnt.. Vi åkte ut till Onyx och tog oss en tur med häst och vagn.. Även Zelda fick åka med vissa bitar, när vi körde för nära vägen eller i närheten av hus..

image327
Hela familjen på körtur! ;-)

I veckan har jag arbetat för fullt. Vi kör vidare med "operation Brodway", dvs att vi "rensar" gatorna från fyllon. Det har inte direkt varit väder att sitta ute, så därför har det blivit många trafikkontroller istället. Efter att ha konstaterat att jag har kört bussen i ca 30 timmar denna veckan så är jag rätt stel i ryggen.. Vet inte varför, men jag blir mycket stelare när jag kör bussen än när jag kör bil..
I helgen var det ju även Hagfors Vårmarknad och vi hade faktiskt fullt upp i fredags.. Det var inte långa stunder som vi var sysslolösa.. Vilket är kul förstås! Även nu körde vi bussen och många reagerade på "piketbussen" .. Bara för att det är en buss så tror en del att det är piketen som är ute.. Hi hi.. Det dröjer nog förstås innan Nordvärmland får någon piketpolis! ;-)

image328
Ute på uppdrag med "piket"bussen.. =)

Nu ska jag fortsätta min söndagskväll med ännu mer "softning"! Härligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback