Söndagsutflykt till Gräsmark

Jag är väldigt mycket för att göra utflykter. Jag tycker att det är supermysigt att packa keffekorgen och ge sig iväg ut någonstans och upptäcka nya platser. Idag blev målet strax söder om Gräsmark, där vi stannade och drack vårt kaffe. Det var lite blåsigt, så vi fick försöka hitta lite lä. Zelda tyckte det var toppen att få komma ut och bada, och att springa runt med diverse pinnar medan vi fikade..

image324
Joel står beredd med fikapåsen.. :-) Inte så pjåkiga vyer...

image325
Jag njuter av det härliga vädret och den underbara utsikten.

image326
Zelda och Joel busar.

Vi var också iväg en sväng till Lekvattnet och tittade på ett hus. Det är riktigt svårt det där med hus! Ofta är det någon liten detalj som man kanske inte riktigt gillar. Frågan är om man ska bortse från detaljen och slå till eller om man ska vänta och försöka hitta "det perfekta huset".. Om det nu finns! Det blir mycket att fundera på inatt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Visst är det härligt med utflykter!!!
kram

Postat av: Victoria

Tvätten började brinna i ventilationssystemet, någon fläkt tog eld. Illa...Men nu är vi igång igen om än under andra omständigheter och tider. Jag jobbar natt denna veckan...=O)
Är det lydnadskursen ni går på?
Jag ska gå lydnadskurs till hösten som jag anmält mig till...även agility fortsättning.
Ni får ha det så gott!

Kram

2007-05-09 @ 16:11:06
URL: http://tira.blogg.se/milla
Postat av: Cecilia

Hej Becka!
Härliga tider ni verkar ha!!! Underbart.

Funderar ni pà en till flytt?

Ha det bäst!
Kramar Cecilia

2007-05-09 @ 16:18:45
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback