Hemma igen!

Så då var man tillbaka i kalla Sverige igen! Suck! Jag hade LÄTT kunnat stanna ytterligare en vecka på Teneriffa. Men trots det känns det ändå ganska bra att vara hemma. Skönt att ha djuren hos sig igen och det känns som om jag laddat batterierna ordentligt så att jag är riktigt motiverad till att jobba!

Igår kväll innan jag skulle somna så låg jag och tänkte.. Jag är som mest kreativ på kvällarna tror jag, just de där minutrarna innan jag somnar. Hur som helst fick jag en idé om att jag och Catta skulle skriva en bok om alla knäppa och roliga grejer vi varit med om. För det ÄR faktiskt en HEL DEL! Hoppas bara att hon nappar på idén! :-)

Nu är det dags att dra sig in mot T-by! Där blir det promenad med Eva. (Och vänta bara tills jag har kort på DIG då kommer de GARANTERAT dyka upp här! ;-) )

Här kommer ett urval med bilder från resan. Jag har för övrigt lovat mig själv att 2008 ska bli ett riktiga fotons år! hittills har jag bara samlat alla bilder på datorn men nu detta året ska jag beställa papperskopior! Det är ju 100 gånger roligare att titta i ett fotoalbum än att sitta och glo på datorn! Eller hur!!??



Kommentarer
Postat av: Danne

Bilderna är för få och för små. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback