Maginfluensa?

Idag blev det en något kortare dag på jobbet. Joel och jag samåkte idag och han ringde mig vid 2-tiden och sade att han mådde illa och ville åka hem. Då hör det till saken att flera i vårt ressällskap varit dåliga utav spysjukan.. Så genast när Joel ringde så börjar ju JAG att känna efter överdrivet mycket: "hmm, känner jag mig inte lite illamående verkligen? Joo, men det gör jag nog, osv". Men en Daimcappuccino och en chokladmuffins senare (hemma) så inser jag att jag nog mår rätt bra ändå. Än så länge. Allt kan ju ändras.. :-S

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, fantastiskt :) hehe, klarar mig kanske ändå, med tanke på ala baciller som studsar runt på mtt jobb. fick för den delen jobba idag.. skulle ju ha varit ledig.. :( skit! men men, då har jag mer dagar i flexen så jag kan ta lång ledigt, eller kanske ta ut dem i pengar till och med ;) hehe... du ska se att när top model börjar är du ännu mera frisk :) Kram!!

Postat av: Eva

aha =)
m¨år inte ila ännu!! =) så det är ju bra, hur är det med dig? ring gärna någon dag under veckan, KRAM!!!

2008-04-03 @ 12:58:26
URL: http://www.evasriddle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback