Nr 2 på önskelistan..

He he, många andra tjejer listar nog skor, handväskor eller snygga designerkläder högst på sina önskelistor.. Förutom Samsungs adidastelefon är här nästa pryl jag vill ha:

image381

Jag har tyckt att det verkat väldigt kul hela tiden.. Och i måndags fick jag äntligen chansen att provspela! Till och med Joel, som annars inte gillar dataspel, tyckte det var kul. Och vilken träningsvärk jag fick!! X-D Från att spela Nintendo!! :-) Tänk om någon berättat om Nintendo Wii när jag var liten och spelade på vår Amiga 500.. Då hade jag knappast trott dem!

Kommentarer
Postat av: Eva

Du får önska dig i morsdagspresent eler ngt :S hehe.. Nu har jag klickat i väg bilder, får se om jag fr samma resultat :D kramis

2008-04-12 @ 11:46:55
Postat av: eva

har du ngra bra smoothie recept?

Postat av: eva

har du ngra bra smoothie recept?

2008-04-13 @ 18:40:28
URL: http://www.evasriddle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback