Min drömsemester...

Jag har nu hittat den.. Min drömsemester.. Som faktiskt skulle kunna bli sann! Ända sedan jag såg Point Break (jag tror iallafall att det var då) har jag velat lära mig surfa.. Denna önskan har faktiskt bara tilltagit genom åren, och det är en sak som jag bara SKA lära mig.. Men så var det ju priset.. Jag har haft bilden av att surfning måste ske på Hawaii eller någon annanstans i långtbortistan.. Så döm om min glädje när jag surfade (haha) in på Surfakademins hemsida och såg att de har surfskola i Biarritz! Och till ett rimligt pris dessutom! Nu är det bara att börja snåla och spara pengar.. Så kanske kanske kanske detta kan vara jag nästa vår.. ;-)


Kommentarer
Postat av: Eva

du är såå cool ;)

Postat av: Anonym

klart jag inte är ironisk!!! det är jag aldrig när det gäller dig! :) hade du det bra på winnerbäck? bra väder och mysigt tyckte jag! Idag är jag liite seg, men inte såå farligt =) hoppas vi kan es ngt snart!!

2008-07-19 @ 14:57:03
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback