Vuxna män som sparkar boll..

..för det är väl det som de gör under fotbolls EM? Men det låter lite löjligt när man skriver "sparkar boll".. :-)
Jag har tidigare skrivit att jag inte är nåt större fotbollsfan EGENTLIGEN, men det finns ett undantag.. För förutom Sverige så hejar jag ju på SCHWEIZ! Jag har aldrig sett så mycket fotbollsmatcher som under året i Schweiz när vi följde FC Basel.. Och takterna sitter i, dvs jag följer fortfarande hur det går för Schweiz.. För vissa av namnen känner man ju igen! Som Yakin.. Och Zubi.. :-)
Yakin, för övrigt, spelade mycket bra igår. All heder åt Schweiz, som lämnade med flaggan i topp!


Hopp Schwyyz!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Postat av: Victoria

Hej hej!

Vi hade också jättetrevligt ihos er! Kanonhelg! Och som ni vet står dörren alltid öppen för er här i Alinge också! :)

Ta det nu lugnt med alla dieter, allsidid kost är nog ändå det bästa ;)



Hälsa Andreas så mycket, hoppas att allt gått bra för honom!



Kram kram

2008-06-17 @ 11:52:49
URL: http://tira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback