Dagens löppass, 40 min..

..gick riktigt bra! Jag är ju fortfarande ganska otränad, så pulsen vill gärna skena iväg.. Men det är bara att bita ihop och sakta ner.. Jag har visserligen bara sprungit med min telefon tre gånger, men det är bra mycket roligare att springa till musik och en coach som säger till hur man ska springa! Och att sen föra över resultatet till datorn och kunna se resultaten i olika grafer, det är faktiskt riktigt kul för en nörd som jag!

image409

Såhär var min puls idag. Det gröna området är "energi-området", dvs den zon jag skulle befinna mig i idag. Det gick ganska bra, några avstickare bara.. :-) Ledsen att kvalitén på kortet är så dåligt, men så blir det när man fotar dataskärmen med mobilkameran!

Kommentarer
Postat av: Eva

coolt :)

2008-05-18 @ 19:53:27
Postat av: Eva

tack för ditt svar! Är du ledig dåå?

2008-05-18 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback