Extramamma på heltid!

Det tar på krafterna att ha tio små valpar hemma! Särskilt när man oroar sig och nojar för att de inte får tillräckligt med mat, att Zelda ska trampa på dem/klämma dem eller att de ska bli sjuka! Men de ÄR ju så söta.. Och sanningen att säga så kretsar livet just nu inte runt så mycket annat än valpisar!! Igår när jag åkte in till "stan" fick jag hela tiden bilder av valpar i fostersäckar för ögonen och tyckte mig höra flämtande Zeldor och gnyende valpar vart än jag vände mig! Men då hade jag ju inte heller sovit på ett drygt dygn.. :-S

Kommentarer
Postat av: Eva

kanske blir skönt att få jobba lite på lördag? Om du får sova ngt innan dvs...

Postat av: Eva

svar: Bilen? Vilken bil? Hade glömt bort att jag hade en ;)











Skämt å sido... Inte hört ngt idag heller. seeegt!!! Får ja snart komma till diiiiiig?

2008-10-01 @ 19:45:29
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback