Home alone..

I helgen hade jag besök av Catta och Maria. Det var otroligt kul att få båda på besök samtidigt och jag är verkligen supernöjd med hela helgen. Det var liksom lite av allting på något sätt.. Det enda som fattades var ett bad i någon sjö för att ha gjort helgen HELT fulländad. :)
Det är en sån konstig känsla nu efter att de har åkt.. Från att ha haft huset "fullt av brudar" så är det nu väldigt tyst, tomt och ensamt.. Det hjälper ju inte att Joel är på jobbet.. Jag riktigt saknar någon att prata med! Tänk vad fort man vänjer sig vid att ha sällskap dygnet om?? TACK mina älskade vänner för en helt underbart rolig helg, hoppas vi kan ta en repris på detta snart!! I vilket fall som helst är det idag bara 1 månad och 2 dagar kvar innan resan till Basel.. LÄNGTAR!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback