Upp och ner och upp igen..

Livet är som en berg-och-dalbana, men som tur är går det oftast uppåt. Jag tror alla kan känna igen sig i en sån beskrivning. Kanske med undantag från Blondin-Bella som "ibland undrar om hennes liv är en fantastisk dröm". Men för oss vanliga dödliga människor så går nog livet upp ibland och ner ibland. Jag tror i och för sig att det är bra.. Hur skulle man kunna uppskatta livet små saker om allt vore tip-top hela tiden? Då kanske man inte skulle få den där andnöden av fågelkvittret i skogen eller den underbart vackra soluppgången som man ser mot slutet av nattpasset.. :) Livet i sig är otroligt men att säga att det är som en fantastisk dröm är att gå till överdrift tycker jag..
(Då kan jag tillägga att jag ser mig som en ganska positiv människa som lyckas hitta guldklimpar i det mesta..)


Life's like a rollercoaster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet kompis!!/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback