Året som gått..



Hittade en lista på
Sofias blogg.. Och i brist på relevanta världsomvälvande saker att skriva så kommer den här: ;)

Årets bedrift:
Växjö Marathon såklart! Första - men inte sista - maran genomförd! :)
Årets bittra: Same same som alltid..
Årets bästa semester: Svårt val mellan Basel och Turkiet.. Men Turkiet kände jag mig bra mycket mer återhämtad efter, plus att maten var så sjukt god! :)
Årets nytillskott: Minivovven ENYA
Årets förlust: Älskade bästa boxern Zelda
Årets vuxenpoäng: Att vi skrev en lista på vilka julklappar vi skulle köpa i förväg och sedan åkte iväg och fixade alla inköp på en och samma dag. :-)
Årets fysiska förändring: Gått från långt till relativt kort hår plus lite viktminskning (som jag nu tagit igen)
Årets nya kändisförälskelse: Taylor Lautner. Och ja, han är bara barnet.
Årets mest gåshudframkallande låt: Svårt. Men blir nog Uprising med Muse.. Den är åtminstone dansframkallande!! ;D
Årets läsupplevelse: Twilight-serien. Så sjuuuukt beroendeframkallande!
Årets insikt: Att jag börjar bli gammal och kanske bör agera därefter ibland..
Årets teve-besatthet: Biggest Loser :)
Årets fest: Måste nog faktiskt säga "Sunday Funday" version 1 nere i Basel. Svårt att toppa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback