Våren är här!?

Usch.. Vilken helg det var! Jobb jobb jobb och till råga på allt blev jag förkyld! På grund av en brännande hals och huvudvärk har jag inte sprungit sen i torsdags! :( Jag tog en extra vilodag även idag eftersom jag fortfarande känner av halsen lite grann. Imorgon hoppas jag komma igång igen.. Men alla ni andra träningsnördar håller nog med mig om vad drygt det är att vila!! Jag klättrar verkligen på väggarna, hjärnan fylls med dåliga tankar om en förfallande konditionsnivå och (för att inte tala om) förfallande kropp! Som om det skulle göra nån skillnad på de få dagarna! Men hjärnan är inte alltid helt verklighetsförankrad.. ;)

Idag var det iallafall underbart skönt när jag var ute på promenad med hundarna! Fastän termometern stod på -9 när jag gick ut, så svettades jag i mina termobyxor och jacka! Det var så varmt att jag senare kunde sitta ute lutad mot husväggen och dricka kaffe! Detta mina vänner betyder bara en sak : våren är här!! :D
Ledig dag = mysdressen på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback